Tuesday 5 April 2011

AMIN JUTA : SABRIE FADZIL

Lantaran pelakon ini sangat 'bagus' dan berada pada kelasnya yang tersendiri;gue sebagai pengarah menggunakan cara yang paling baik semampu gue untuk memanfaatkan setiap kemunculannya supaya menjadi ingatan kepada seluruh khalayak setiap kali menonton filem ini. Kelebihannya di dalam lakonan sangat banyak dan dia antara watak yang para penonton tidak akan berasa puas untuk menonton lakonannya!

4 comments:

  1. Kalau filem ko nak jadi tak laku pun mesti pasal mamat ni bro! Mamat ni memang suey bro! Aku dah haramkan terus bayang dia dari dekat dengan produksi aku! Puki mak punya perangai mamat ni...macam bagus bro...sory lah kalau adik beradik atau bau-bau belacan dengan ko! Mamat ni memang babi bro...girlfrind aku dia sakau...semua perempuan dia nak dan semua peremuan syok kat dia...ppppppppppppppppppp dah kata orang Penang!

    ReplyDelete
  2. bule ker org tua ni berlakon lagi.... bawak2 ler bertaubat

    ReplyDelete
  3. Kenapa nak kena attc persenal orang...komuniti kita agak kecil...sesungguhnya Abang Sabriee adalah antara seniman genarasi 80-an yg telah memberi satu impak kepada industri...Dia ada pengikutnya yang tersendiri...kalau nak hentam artis atau kawan-kawan gue dlm blog ni...rasanya eloklah p main jauh-jauh..tq

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete