Monday 4 April 2011

Gue dah declare movie yg akan gue roll dari tahun  ni sampai disember 2012...so, sekarang inilah gue punye team yg gue kira sesuai dengan jiwa gue untuk buat sesuatu dalam industri! Dia orang ni adalah dari background yang berbeza-beza tetapi mempunyai satu misi,visi dan pandangan yang sama dalam sesuatu yang menjadi 'rahsia besar' sesebuah organisasi! MAAF HANYA GUE YG TAHU BENDA TU- & ianya bukan untuk di kongsi di sini!

Dia orang melekat di jiwa atas faktor yang sangat kuat iaitu BERANI ( gue ada definesi gue sendiri tentang berani jadi gue select ikut suke hati mak bapa gue! SETIA juga gue ambil kira! JUJUR kriteria yang tak gue ketepikan! PROFESIONALISME bukan satu benda yang gue cari kerana ianya akan datang sendiri apabila lu orang tengok my team berkerja! Mereka telah lalui kehidupan yang cukup untuk menjadikan mereka pro dalam bidang masing-masing. Gue tak nak promosi dulu...lu orang boleh tengok bagai mana team ini akan menjadi sebutan dalam industri pada penutup 2012! Tahun 2013 kami akan bersidang untuk postmortem dan menilai ikatan kami samada kami akan teruskan atau akan menjadi 11 syarikat yang membentuk satu konsortium dalam membawa misi kami untuk dikongsi bersama 30 JUTA rakyat Malaysia!

Gue telah melepasi satu fasa untuk mengukuhkan teras dan dasar selama 5 tahun dan kini gue akan membina strukturnya. Insyaallah dengan izinNYA pintu tahun 2013 akan kami buka sama-sama dengan penuh GEMILANG!    

1 comment:

  1. Nampaknya lu punye setup macam MAFIA! BTW, TAHNIAH kerana didukungi oleh teman-teman yang nampak genius! Wa kenal Sam TU...

    ReplyDelete